miercuri, 12 noiembrie 2014

Despre campania BUZZStore si Philips

Revin pe blog cu o veste tare buna: am fost selectata sa particip la o noua Campanie BUZZStore :D De data aceasta voi testa o statie de calcat Philips PerfectCare - o treaba foaaaarte interesanta, intrucat n-am avut nicio tangenta cu aceasta electrocasnica pana acum. Dupa ce am obosit spaland atatea rufe cu Persil Active Gel, am stat putin sa ma odihnesc, am mancat niste biscuiti dietetici Gerble si acum sunt gata de actiune! :) Abia astept sa o folosesc si voi povesti aici experienta mea, asa cum am facut si cu celelalte produse testate prin intermediul BUZZStore.

Campania PHILIPS s-a lansat oficial in data de 27.10.2014, ora 17:00 si va dura pana pe data de 07.12.2014, ora 24.00. Azi, 11.11.2014 am primit produsul prin curier si voi incerca, timp de aproape 4 saptamani, sa sperii cu el toti monstruletii mei si ai prietenilor :D (aka muntii de haine ce zac necalcate - pe bune, nu glumesc :p cand ai copii mici incepi sa-ti setezi altfel prioritatile)
Pregatesc deja cateva surprize, va fi foarte distractiv. Asta e unul din aspectele care imi place cel mai mult la campaniile BUZZStore - implica multa interactiune cu prietenii si ofera prilej de distractie :)))

Acestea fiind spuse, inchei reamintindu-va ca, pentru a participa la campanii de testare, trebuie sa fiti inscrisi in comunitatea BUZZStore. O puteti face AICI. Daca sunteti curiosi din fire, va place sa incercati produse sau chiar servicii nou-aparute si, mai ales, daca va place sa va dati cu parerea (hm, cui nu-i place???), atunci o sa va placa foarte mult sa faceti parte din aceasta comunitate ;) Eu sunt la a treia campanie si am ajuns sa le astept cu sufletul la gura :D

Nu va pot ura decat: Spor la calcat!!! :)
Va las cu cateva poze de la deschiderea coletului, voi reveni cu detalii despre continut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu