joi, 27 noiembrie 2014

Mic filmulet de prezentare a statiei de calcat Philips PerfectCare Pure

Ca sa va faceti o idee despre ce produs este vorba, am improvizat un mic filmulet (de fapt m-am distrat tare, e pentru prima data cand fac asa ceva, ceea ce e grozav, multumesc BUZZStore pentru provocare!).

Ideea pe care trebuie sa o retineti e simpla: OMG, cat este de usor sa calci cu statia asta!! Pe bune. Dupa 3 sesiuni destul de intensive mi-am format o parere (am profitat de ocazia asta si am luat dulapurile de haine la mana, am facut si curatenie ;). Nu o impartasesc inca :p Si pentru ca am hotarat ca nu mai pot fi obiectiva, am dat sfara-n tara, mi-am convocat prietenele si le-am invitat la o sezatoare :)) Mai mult, pentru ca subiectul a starnit atata interes in grupurile mele, le-am si imprumutat statia, sa o testeze ele in toate chipurile. Recenziile lor, tot putin mai tarziu ;)

Pana atunci, va las cu filmuletul meu amator, cum v-am promis:



E scurt, 90sec si nu are sonor, poate fi vizionat si cand dorm copiii! :D

Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu