sâmbătă, 18 iulie 2015

Ingeniosul Persil Power-Mix: pudra si detergent lichid in capsule perfect dozate

Incep prin a-mi declara preferinta pentru detergentul de rufe lichid. De cand i-am descoperit calitatile, nici ca am mai renuntat la el. Iar Persil e nr. 1 in casa noastra.
Imi place si sa fiu la curent cu aparitia produselor moderne. Daca imi fac viata mai usoara, clar vor fi pe lista de dorinte :D

Am tot citit de capsulele predozate, dar n-am apucat pana acum sa le folosesc. Le-am folosit insa intens in ultima luna si decretez: sunt foarte eficiente si fac din spalatul rufelor o joaca. Iar cum noi ne jucam toata ziua de vreo 3 ani, e perfect :)



De ce si pudra si detergent lichid? Initial m-am gandit ca e o gaselnita de marketing, pentru a imbina toate preferintele. Dupa ce l-am folosit, cred ca a luat tot ce era mai bun de la ambele: pudra indeparteaza petele, chiar si cele mai dificile, in timp ce detergentul gel ofera rufelor un parfum placut si ajuta la mentinerea culorilor. Nici nu mai e nevoie de balsam (nu sunt vreun mare fan). Deci bifeaza tot ce ii trebuie unui detergent de rufe bun.



Imi place punguta ca se inchide ermetic (mirosul e superb cand o deschid :D, capsulele sunt eficiente la 30 grade, temperatura la care spal frecvent, se dizolva perfect, n-am gasit niciodata urme de la invelis, o capsula este suficienta pentru o masina de rufe. Pentru haine de-ale fetitei mai murdare, am folosit ocazional doua capsule.



Argumentul suprem, cel care ma convinge din prima este modul in care detergentul spala hainele negre. Nu mai vreau sa vad in veci dare albe pe haine. Capsulele au trecut cu brio testul - felicitari! :)



Concluzia: un produs eficient, foarte foarte usor de utilizat. De cand le avem, nu mai am loc de sot (care nu ma mai cheama sa pun eu detergent :p ) si fiica-mea, careia ii place sa le puna in cuva masinii. Nu ca sunt vreo feminista, dar imi doresc sa o invatam sa faca de toate, sa se descurce in viata carevasazica. Partea casnica imi revine mie, partea tehnica lui taica-su ;) Btw, sunt tare curioasa ce produse se vor folosi atunci cand va fi ea la casa ei :D

Pana atunci insa, ramanem cu Persil Power-Mix Duo ;)

Spor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu