joi, 7 ianuarie 2016

Campanie BUZZStore: branza tartinabila TARTINO de la Hochland

Am deja cateva campanii BUZZStore la activ si toate mi-au placut la nebunie.

Cea mai recenta a constat in testarea unui nou produs marca Hochland - o branzica tartinabila in ambalaj inedit, numai bun pentru distractia celor mici. Nu am apucat sa ma implic asa cum mi-as fi dorit, dar mi-au placut mult ambalajele! Pe gust nu insist, e subiectiva treaba.





Sa va detaliez:
- branza cu rosii, in tub cu model "floare";
- branza cu spanac, in tub cu model "steluta";
- branza natur, in tub cu model "spaghete".



Imaginatia poate zburda linistita, sky is the limit. Sandvisurile cu siguranta nu vor mai arata plictisitor ;) Orice mamica stie ca aspectul mancarii conteaza foarte mult pentru copii. Cu ambalajele sale inovatoare, TARTINO ii atrage pe micuti atat prin gust, cat si prin...joc! :) Asta e grozav, copiii adora sa se joace. Am observat ca, cu cat o implic mai mult pe fetita mea in pregatirea meselor, cu atat mai mult e dispusa sa incerce gusturi noi, plus ca ii creste stima de sine, o vad cat de mandra este :)


In privinta gusturilor v-am spus, clar nu se discuta, trebuie testate fiecare. Mie cel mai mult mi-a placut branza natur, fetitei cu spanac, iar sotului cu rosii :))))))) Ce bine ca avem de unde alege ;) In privinta texturii, imi pare o imbinare de branza topita si branza pufoasa.


As fi vrut sa va arat mai multe din sandvisurile noastre haioase, dar au disparut cu rapiditate, n-am apucat sa le imortalizez :D


Asa ca va invit sa va jucati si voi cu mancarea ;) Cati dintre noi n-am auzit in copilarie "Pune mana si mananca si nu te mai juca cu mancarea" ??? Ei bine, ma bucur ca acum, cand sunt la randul meu mama, eu pot sa-mi indemn copilul sa se joace! mwahaha :)))))

Parinti, lasati copiii sa se joace cu mancarea!

Sa aveti pofta! Si distractieeeeeee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu