duminică, 15 mai 2016

Silan Soft&Oils - gama de balsamuri de rufe cu uleiuri pretioase

Salutare.

Cu ocazia campaniei BUZZStore - Silan am avut ocazia sa incerc acest balsam, varianta Gold, cu vanilie mmmmmmmmm si flori pretioase. Mie cand imi place un produs, ii cam raman fidela :D De aceea ma bucur la fiecare campanie :)

Am descoperit astfel un balsam care ne-a cucerit - aici o includ in primul rand pe fii-mea, copiii chiar sunt sinceri in legatura cu gusturile lor. Spalatul rufelor e una din activitatile ei prefarate (yeii, lucky me, I know!), participa la toate etapele, ba chiar n-am loc :) De cand am deschis coletul si l-am mirosit, a decretat pe loc ca trebuie sa spalam rochita ei preferata, ca sa miroasa ca o printesa :D


L-am folosit, deci, cu drag si spor pe toate hainele noastre, mai ales ca am schimbat garderoba de iarna cu cea de vara. Ba mai mult, in febra curateniei de primavara, am clatit si jaluzelele textile cu el si ne-a placut rezultatul :) (stiu, s-au inventat tot felul de aparate si spray-uri de camera - nu folosim :D ).


Tot pentru miros, le-am folosit sfatul si l-am pus si in dulap, intr-un servetel imbibat in balsam. O incantare.
Urmeaza sa-mi spal si pensulele de make-up, au nevoie de o curatare delicata.


La fel de mult ne-a placut sa-i simtim parfumul si in prosoape, si in lenjeria de pat, iar textura acestora este moale si placuta la atingere.


Scurt si la obiect, noua ne place :) Daca va place sa folositi balsam de rufe si cautati unul cu un miros deosebit, incercati-l neaparat ;) In gama mai sunt 2 balsamuri: albastru - cu note fructate si mov - cu note de santal.


Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu