vineri, 18 martie 2016

Review Magnesium Body Scrub de la Life-flo - Secom

Hola :)

Hai să va povestesc ce-am mai facut, campania Secom de la BUZZStore m-a prins :D

Am fost să-mi iau niște suplimente alimentare (vitaminele Alive) și am aflat că pot beneficia de reducere la anumite produse selecționate (au mereu in oferta produse la oferta, prin rotatie). Cum aveam deja pe listă un ulei de samburi de struguri, vă dați seama că n-am stat pe gânduri.


Aș fi vrut și scrubul pentru corp, dar mi-am propus să fiu cumpătată și să le iau pe rând. Fetele de la magazin au fost totuși taaaare drăguțe, mi-au dat să-l testez pe mână și chiar mi-au pus puțin produs într-un pahar de unică folosință, să-l incerc și acasă la duș. Iar următoarea zi m-am dus si mi l-am cumparat :)))) Trebuie neapărat să vă spun despre acest produs! :D

Il cheamă Magnesium Body Scrub și se prezintă într-un borcănel de 266 ml. Este un exfoliant pe bază de clorură de magneziu. Miroase destul de puternic a sare grunjoasă, iar textura e de gel grunjos :) Nici nu s-ar putea altfel, uitându-ma pe lista de ingrediente am văzut că are clorură de magneziu (provenită din depozitele de sare formate pe fundul unei mări din Olanda, o zonă ferită de factori poluanți) și extract de sare de mare. Se topește destul de repede în apă, masează fin pielea (n-am simțit ca m-ar zgâria, așa cum am simțit când l-am testat pe mâna uscată; în apă se dizolvă imediat). Senzația a fost de wow, chiar mi-am simtit apoi pielea fină la atingere. După duș m-am masat cu uleiul de struguri și sunt foarte mulțumită de rezultat! :D PS: Eu am o istorie veche cu produsele pentru ingrijirea corpului, nu-mi prieste orice, dar numai cu timpul am invatat sa le selectionez pe cele bune pentru mine (si nu doar pentru incasarile unor producatori).

Partea și mai interesantă acum urmează: după ce am ieșit de la duș, am simțit pielea de la o mână mai aspră, am verificat-o și pe cealaltă - asta era fină - am realizat că cea fina e mâna pe care testasem cu o zi înainte scrubul, in magazin. Am masat-o repede și pe cealaltă, acum sunt toată o finuță, hahaha  :) I need no more, m-am lămurit ce poate produsul ăsta. Just love it <3


Mi-a mai venit o idee: ce-ar fi să-l încerc și pe față? Am umezit bine fața și am aplicat puțin produs, masând cu mișcări circulare (scrie pe borcan că nu e indicat și pentru fața, dar mie îmi plac tare mult produsele ``universale``, prea ne zăpăcește marketingul asta :p) A pișcat puțin în zonele cu probleme și la baza nasului, dar, Doamne, ce piele fină a lăsat în urmă! Senzația de usturime nu a durat, slava Domnului, prea mult, dar am simțit ceva disconfort; am clătit apoi cu apă din abundență. Deci NU e indicat pentru fata, aveau dreptate :))) Nu vreau sa-mi inchipui ce se intampla daca imi ajungea in ochi :D
Am aplicat ulterior puțin ulei cu vitamina E pentru o hidratare intensă și de vreo 2 ore îmi tot mângâi tenul, e incredibil de fin, parcă nu-mi vine să cred. Incredibil pentru mine, căci nu frecventez salonul de cosmetică (nu că n-ar trebui :p), dar îmi închipui că așa pleci de acolo, cu un ten de mătase. Totusi, nu il voi mai folosi pentru fata, riscul e destul de mare.


Pe corp insa nu am simțit mai deloc senzația de usturime, dar am descoperit o tăietură la un deget, m-a usturat ceva mai tare acolo. Deci dacă aveți mici răni, urme de coșuri (nu e o idee bună să le zgândăriți înainte de duș), iritații, așteptați-vă la o ușoară senzație de usturime. Sarea ustura, clar. Il voi folosi cu consecventa si sunt tare curioasa de efectele in timp, cam o lună am stabilit pentru bilant, mi se pare un termen rezonabil.

În rest, folosesc în continuare crema pentru față Triple Advantage, dimineața și seara, precum și crema anticelulită CelluSolve Plus, despre care vă voi povesti ceva mai târziu.

Sper să vă fie de folos acest review, aștept impresii și de la voi, dacă vă hotărâți să îl încercați.

Spor!

Review realizat gratie BUZZStore si Secom Romania. #buzzsecom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu