marți, 8 martie 2016

Campania BUZZStore: SECOM

Datorita celei mai recente campanii BUZZStore am aflat mai multe despre Secom si despre produsele fito-dermatocosmetice.

Despre Secom am auzit sporadic, de la mamici care le ofereau copiilor lor anumite suplimente alimentare. Dar in momentul in care am aflat ca aduc si dermatocosmetice, am inceput sa ma documentez putin :D Sunt multe magazine on-line care se lauda cu cosmetice naturale, dar ma intereseaza foarte mult sa pot testa fizic, sa simt textura, sa miros, mai ales dupa ce am facut o alegere neinspirata in trecut. 




Asadar, poate nu stiati ca Secom este o firma romaneasca (foarte tare, a fost o surpriza pentru mine sa descopar acest lucru), de familie si ca usor, usor a fost preluata de copiii patronilor, aflati inca in bancile facultatii si dezvoltata cu pasi mici, din dorinta de a oferi calitate inainte de orice. Va las un link catre un interviu cu Lucia Costea, managing partner Secom, pentru ca mi-a placut mult energia debordanta si pasiunea ei.




Despre suplimentele alimentare va las sa va documentati singuri, eu vreau sa va povestesc putin despre aceste fito-dermatocosmetice; suna pompos, dar este vorba despre cosmetice de ultima generatie, care contin extracte vitaminice, fitoextracte, uleiuri organice si unturi vegetale, pentru o ingrijire care respecta nevoile fiziologice ale pielii. Cine s-a ales cu diverse iritatii ale pielii dupa ce a folosit produse "nepotrivite", stie despre ce vorbesc. Deci ofera o ingrijire "sanatoasa", produsele avand ingrediente certificate organic, inovatoare, cu efecte dermatocosmetice complexe; nu contin parabeni (bau-bau de care invatam sa ne ferim), nici coloranti sau parfumuri artificiale. Tocmai de aceea, veti vedea, mirosul produselor este unul specific. Conservarea se realizeaza prin folosirea antioxidantilor naturali (exista, da, insa folosirea lor creste pretul produsului final).



Gama adusa de Secom se numeste Life-flo si include atat produse pentru ingrijire si infrumusetare, cat si produse adresate tenurilor care necesita tratamente dermatologice. Unele sunt produse de baza, care pot fi folosite ca atare (uleiurile, de exemplu) sau pot fi combinate cu altele, cum ar fi argila, pentru a realiza in regim home-made tratamente specifice. 
In cadrul campaniei BUZZStore am ocazia sa testez produse in valoare de 250 lei, la alegere. Spre deosebire de alte campanii, coletul nu a mai sosit la usa, ci a trebuit sa il ridic personal din magazin. Ocazie foarte buna pentru a vedea live ce ofera Secom. In prezent, dermatocosmeticele se gasesc numai in magazinele proprii. Sunt 8 magazine in tara: 4 in Bucuresti si cate unul in Iasi, Bacau, Ploiesti, Brasov.
M-am simtit tare bine la ei, consultantul mi-a oferit foaaarte multe informatii documentate si mi le-a explicat pe intelesul meu. Chiar am invatat cate ceva, voi reveni cu siguranta, intrucat am deschis "lista de dorinte" :D

Dupa ce am testat curioasa din toate :D, am ales pana la urma 4 produse: o crema anti-celulita, un ulei pe baza de vitamina E, o crema de fata si un balsam de buze. Vi le voi prezenta pe fiecare in parte, dupa ce le voi mai folosi putin ;)


Inchei acum, nu inainte de a va da si un pont: e luna cadourilor pentru femeile dragi din viata noastra, iar daca va indreptati spre cosmetice, alegeti ceva de calitate ;) In magazinele Secom am gasit cadouri inspirate, gata ambalate, la preturi foarte bune, aveti de unde alege. 


Spor!


#BUZZStore #SecomRomania #buzzsecom


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu